Mariels onödiga blogg

Ibland kladdar jag ner lite tankar om livet och allt sånt.

Killer Queen

Publicerad 2014-09-12 14:13:50 i Allmänt,

Hej fredag!

Firar in helgen lite lätt med nytt, iaf för mig. Queen-In the lap of the Gods. Helt okej faktiskt! Nä, den är bra.. låten ligger ju faktiskt i en lista på spotten ;) Lite senare ska jag glida ner på stan och hänga med energiknippet A-I. Förhoppningsvis hinner man se och kanske få sig en smakbit på Mat/Smakfestivalen som pågår. Mat och onyttigheter från världens alla hörn. Anna Polis krubbade på en krokodilburgare igår! Det vore nåt.

Igår var jag bjuden hem till Sexy T och hans sambo Ida, på middag. Marie var även bjuden. Blev väldigt glad när Sexy T bjöd in mig. Jag gillar Sexy T. Han är grym på att kasta ihop drinkar också. Han har faktiskt kastat ihop en så pass vass efterdrink att den ska serveras på självaste Nobelfesten, så vass att den ska nocka Ers Majestät ur fracken! Drinken gav till och med mig talsvårigheter ;)
Tyvärr fick jag en förkylning på köpet.. Eller är det whiskyröst jag fått? Är jag krasslig eller är det bakfylla? Nu var det ett tag sen bakfyllan gjorde sig påmind, så förkylningen kan gått och väl försvinna med bakfyllan..
 
Vad ser vi fram emot med helgen då!? Jo, Gudfaderns särbo kommer ikväll. Wiiiii! Gudfadern fyller år. I morgon runt midnatt ska hon tydligen ha en sammankomst. Kommer bli livat. Skjut mig! Särbon drar på måndag. VAR I HELVETE är de där öronpropparna som jag så snällt bad om!!
 
Nu ska jag ta mig en dusch och en nap! Ska även bygga in sängen i någon form av ljudsäker bunker. Jag ska även skjuta dom där ungarna med ett luftgevär, på våningen ovanför, om de inte tar och kniper igen kakintaget!
 
Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Telta

Publicerad 2014-09-12 17:28:27

PUSS gullet!

Postat av: Unkown

Publicerad 2014-09-13 10:06:46

Somebody likes you too

Postat av: pannianna

Publicerad 2014-09-19 15:25:36

Haha Maariel :) We want more!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dalkulla som älskar smink, fikabröd och mustanger. Jag skulle vilja rida islandshästar på Island och lära mig surfa på Hawaii. Jag absolut hatar när vaderna blir blöta av skoskvätt. Du hittar allt i mina spellistor och min favoritblomma är pion.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela