Mariels onödiga blogg

Ibland kladdar jag ner lite tankar om livet och allt sånt.

Love and other drugs.

Publicerad 2015-05-17 20:50:01 i Allmänt,

Woaw, det var ju sjukt länge sen jag skrev ett inlägg!
Men nu så ;)
 
Asså, jag är fan helt slut! Just nu är jag förkyld, toppar den idag, så är ganska trött. Jag känner mig ganska drained i kroppen rent allmänt också. Plugget rusar på hela tiden, vilket tar på krafterna när man inte är van. Så jag är ganska skoltrött. Har noll motivation till träning och det känns inte alls bra. Förhoppningsvis kommer den tillbaka när skolan är slut och jag kan fokusera på att bara jobba..
 
Och spendera övrig tid med min underbara J! Han är världens finaste människa och aldrig någonsin trodde jag att jag skulle träffa någon som honom. När han ser på mig går det en stöt genom min kropp och hans mjuka kyssar föder fjärilar i magen!
 
Nej, Anna-Ida! Jag har inte glömt dig ;) Vi ska ju övningsköra som fan i sommar! Kommer bli awesome! Och livsfarligt haha
 
Så första delen av sommaren kommer att spenderas i Umä och andra halvan i Luddis. Tillbaka till elfabriken igen. Kommer bli kul att träffa alla gamla rävar igen =) Och mina underbara vänner! Jag saknar alla sjukt mycket som vanligt! Men hemlängtankänslorna är inte lika jobbiga som de har varit. Hade Linn, Emma och Malena på besök förra helgen. Uppskattades sjukt mycket! Vi åt en massa och drack en massa. Tyvärr blev det ingen utgång den här gången heller! Vi konstaterade att vi blivit för gamla och föredrog hellre att hägna i hotellsängen hehe
 
Liten kort resumé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dalkulla som älskar smink, fikabröd och mustanger. Jag skulle vilja rida islandshästar på Island och lära mig surfa på Hawaii. Jag absolut hatar när vaderna blir blöta av skoskvätt. Du hittar allt i mina spellistor och min favoritblomma är pion.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela