Mariels onödiga blogg

Ibland kladdar jag ner lite tankar om livet och allt sånt.

Back in business! 2015, show me what you got!

Publicerad 2015-01-06 21:00:33 i Allmänt,

Har precis landat på sängen hemma i Ume. Med en skål vindruvor. Den bitterljuva känslan jag har haft i några dagar börjar släppa nu. Det har varit väldigt skönt att vara hemma. Träffat de finaste människorna i världen! Nu är det dags att återgå till vardagen igen.
Jag funderar på om jag ska göra en årsresumé eller vad jag hoppas kommer hända i år. Vad som hände 2014 vet vi ju redan iofs. Men stora saker skedde. Flyttade till en stad, långt hemifrån, där jag inte kände någon. Började en utbildning, jag aldrig trodde jag skulle söka till. Nu sitter jag här, förväntansfull på vad 2015 kommer ge mig. Det här med att "2015 kommer bli mitt år" vet man inte förrän det är 31 dec. Då kan man säga om det var ett bra år eller ett skitår. Så jag ska inte förutspå att det kommer bli mitt år.
 
Jag hoppas att detta år åtminstone kommer kasta lite sköna ljusglimtar på mig. Kanske nån strimma kärlek också. Det vore trevligt du, 2015! Jag har även gett mig fan på att avsluta det jag påbörjade i höstas. Blir av med de där extrakilona man tampats med allt för länge. Det kanske räcker som mål just nu? Det enda som hindrar mig är mig själv..
Det ska sjutton bli mottot för 2015! Det här måste vara det luddigaste inlägget någonsin.. Äh, snart kommer Anna-Ida, min kära vän! Då ska det ätas äggmacka och snackas hål i huvudet på varandra till kl 2 ;)
 
Till 2015 vill jag säga, Lycka till!
 
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dalkulla som älskar smink, fikabröd och mustanger. Jag skulle vilja rida islandshästar på Island och lära mig surfa på Hawaii. Jag absolut hatar när vaderna blir blöta av skoskvätt. Du hittar allt i mina spellistor och min favoritblomma är pion.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela