Mariels onödiga blogg

Ibland kladdar jag ner lite tankar om livet och allt sånt.

The things I did in my previous life..

Publicerad 2015-02-28 16:27:43 i Allmänt,

Ibland undrar jag vad jag har gjort för hemska grejer i mitt förra liv som gjort att jag förtjänat detta. Dem här citronerna som livet kastar på en ibland. Kan de inte bara ta en paus nån gång? Varför siktar dom på mig hela tiden? Har inte jag fått min beskärda del än? "Ska vi kasta några till på Mariel för att se hur mkt hon pallar? Vi kastar ett par avocados på henne oxå.Hehe"
Det borde resultera i en svalkande lemonad och en grym gucamole. Men det blir bara en besk röra av alltihop. Avocadon är brun inuti och ingen vitlök i världen skulle få molen att bli god. Är lemonadkastningen ett test? Är tanken att jag ska skita i lemonaden och kasta tillbaka citronerna? För jag börjar bli ganska så irriterad.. Är jag så jävla mesig och liten människa?
Ja, nu tänker väl nån "det kunde ju ha varit värre, vad lipar du för!" Men jag kan tycka att jag förtjänar någon liten ljusglimt i tillvaron..
Anyywayy..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-02-28 16:40:32

Nämen? Det där kändes som bittert. Kram på dig darling ❤️//Linnea

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dalkulla som älskar smink, fikabröd och mustanger. Jag skulle vilja rida islandshästar på Island och lära mig surfa på Hawaii. Jag absolut hatar när vaderna blir blöta av skoskvätt. Du hittar allt i mina spellistor och min favoritblomma är pion.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela