Mariels onödiga blogg

Ibland kladdar jag ner lite tankar om livet och allt sånt.

Living in limbo

Publicerad 2014-09-07 13:13:54 i Allmänt,

Heeej!!
 
Kanske finns det någon som väntat på blogginlägg? Anledningen till att jag inte skrivit nåt är att jag har lite problem med datorn/internet.. Funkar inte riktigt som jag vill, därav att det blev tre inlägg från förra. Kan inte ta bort dem. Blir irriterad. 
Just nu ligger jag i sängen, lyssnar på filmmusik och jäser efter äggsmörgåsfrukost. Ett ägg blev för löst. Gudfadern är "hemma" och då känns det nästan skönast att gömma sig på rummet. Hade iofs legat här inne ändå. Det är ju trots allt ångestsöndag. Det är ganska sjukt vad en dag i veckan kan påverka ens psyke. Spelar liksom ingen roll vad man gör en söndag. Ångesten finns där. Som sakta vill äta upp en. Vad är bäst, att gräva ner sig i sängen och slå på en rulle som får en att grina ögonen ur sig? Känns det bättre sen? 
Inte är det något hippt väder ute heller. Jag borde inte skriva blogg på söndagar. Det är nog då jag längtar hem som mest. Ett telefonsamtal räcker liksom inte alltid. Nog om det. 
 
Nästa vecka ska vi ha foto, hela veckan! Ska bli sjukt kul! Verkligen sett fram emot det. Förhoppningsvis kan man införskaffa sig en egen kamera inom en snar framtid :) Så jag kan ta awesome mycket snygga selfies ;) hehe 
 
Jahapp jahapp jahapp (som min bror skulle uttrycka sig) vad händer mer.. Jo jag traskar runt Nydalasjön om vart annat. 9 km är det runt. Känner mig duktig ^^ Målet är att springa runt sjön, innan snön kommer! 
 
Till sist. Jag önskar mig rapunzelofsweden-hår och en ny dator, en Mac. Hår eftersom jag saknar det lite långa jag hade innan tattarfriösren kapade av allt jag hade, samt en ny dator bara för att. (Visst blev det ett lite rim där?) Samt min säng som står i Nyhammar. Den här skitsängen tar knäcken på mig. Bokstavligt talat. Det knäpper och låter i hela kroppen när jag kravlar mig ur sängen... 
 
Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dalkulla som älskar smink, fikabröd och mustanger. Jag skulle vilja rida islandshästar på Island och lära mig surfa på Hawaii. Jag absolut hatar när vaderna blir blöta av skoskvätt. Du hittar allt i mina spellistor och min favoritblomma är pion.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela